I didn't say I was powerful, I said I was a wizard

Ska kanske börja med att skriva hur helgen har varit. I fredags åkte Jag och jonas till Göteborg och shoppade lite småsaker och kollade runt lite bara. Lördagen spenderades på IKEA med Jonas och August. Handlade för 9000 spänn så nu är jag superfattig. August kom undan billigare, orättvist!. När vi kom hem så vart det pizza hos agge och hos hans katt som rev sönder mina händer, men den e massa söt =) Söndagen bar det av till borås och handlade en TV, en 47" vart det :) asnice ^^ så nu blire många xboxkvällar =D

Vart och kollat i lägenheten nu hur det går för dom.  dom har bara badrummet kvar nu och sen att sätta in ny fläkt och kyl och spis =) men det går nog fort. toaletten är mer tveksamt för dom hade rivit upp all gammal betong så dom hade lagt ny nu men sånt lär ju torka, men det blir bra i slutändan =)
 Drömde inatt att jag och jonas var på rymmen och slogs mot monster med kofotar o_O helt wierd dröm !
sen oxå att han hade bråkat med nån på jobbet och han ville inte jobba tsm med han så jonas åkte hem igen så jag trodde ju att han skulle vara hemma nu när jag vaknade med det var han inte =( besviken vart man.


                      
       
 Snart flyttar vi Baby ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

hehe jag lär inte få nån så:P

2009-02-10 @ 13:51:44
URL: http://emeliesplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0