If your tolerate this, then your children will be next...

...Manic street preachers lyssnar jag på nu. satt och kollade på Mtv och så kom den låten upp och då sa linn att vi alltid hörde på den när vi va små och det stämmer nog faktist. den e bra den låten =)

Snart flyttar jag, vill att det ska vara idag för nu orkar jag inte vänta längre. så tråkigt att gå hemma och vänta på det när det ändå är 1 och en halv vecka kvar. Packade lite igår iaf, det mesta som satt på mina väggar dvs alla HIM flaggor mm, är nu nertaget och ligger i lådan :P

Har besluts ångest om jag ska iväg och träna nu eller om jag ska vänta tills ikväll... ikväll får jag liksom åka bil, men är inte hemma förräns halv 10 då. drygt! åker jag nu så får jag gå ut i snöstorm och frysa röven av mig. så nej jag vet inte hur jag ska göra. kanske skiter i träningen idag, mm de blir nog så.


Jonas♥ Miss you

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0