nostalgia locomotive

Nu har jag packat nästan allting, alla saker och skit är nerpackat. Skönt som fan!
Har bara alla mina jävla kläder kvar att packa ner men dom tar jag imorgon när jag ändå ska packa väskan som jag ska ha med mig till skene nu. Mami och Göran kommer ner helgen 14-15 februari med alla mina saker. Men jag och Jonas har fullt upp innan det så dom kan ta tid på sig :p Åker ner nu på fredag och på måndag får vi nyckel till lägenheten så då ska vi dit och mäta lite och kolla lite granna + äta pizza på det tomma golvet och ja, inviga liksom =) Helgen efter åker vi till ikea och shoppar loss  med alla pengar vi egentligen inte har men vafan, man flyttar bara hemifrån en första gång =)
Sen helgen efter ikea så kommer Mami och company xD då blire min säng som är med och mina kartonger. Jonas säng ska vi kasta på tippen för den går bara sönder hela tiden ^^

Förövrigt är det synd om jonas som måste jobba över idag, jobbat från 06.30 till 20.00 idag oO ush säger jag.
Ingen mera träning blir det för min här uppe nu. ska ju packa ner allting så då åker även träningskläderna ner så får väl ut och gå om jag så måste träna :D

Vi är sötast oxå, ville bara tillägga det ♥




Kommentarer
Postat av: Anonym

bara imorrn med sen så :)

2009-01-28 @ 21:22:42
Postat av: korv

bara imorrn med, sen så :)

2009-01-28 @ 21:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0