Nu bär det av!

Allt är nerpackat nu. väntar bara på att klockan ska bli lite mera så man kan gå och lägga sig, men ska slå en pling till mannen innan. Upp 5 imorrn bitti och duscha sen går tåget 06.50 från Borlänge så skapligt tidigt är jag i skene, 12,27 =)

Det ekar här inne föresten, väldigt tomt och ensamt så nu vill jag åka ^^
Ätit thaimat har jag oxå gjort nu så nu är bakterierna döda i kroppen :P jävlar va starkt skiten är, å så dum som jag är så häller jag ju såklart på mera stark sås bara för att vi har betalat för den så då måste man äta upp den med! det ångrar jag nu, det pyser rök ur mina öron fortfarande.


Jag saknar dig, Men vet inte vad jag ska göra åt det. Jag får bara skit tillbaka iaf


Remember the day when we were hiding out all night

I wanna go back there and tell you it's alright

We used to say that it was us against the world

We had the biggest dreams but now it's all forgotten


Remember the place we had behind the big old factory

Just the two of us, i'd never felt so free

All the secrets and the promises we made, made me

feel like I was king a single day


I was so naiv, I wanted you to stay forever

I wanted it to last forever, I wanted you to stay forever

I wanted it  to last forever, but everything changes in time



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0