The luck you got

Tog bort alla mina gamla inlägg tidigare för jag tröttnade på att skriva, men Sickan fick mig att börja igen. Meningen är att jag ska börja blogga nu när jag flyttar/flyttat till skene vilket är om 2 veckor idag typ.

Idag har jag faktist ätit tårta =) Mormor och Morfan var här idag. En annan har ju nyss fyllt 18 så dom kom hit en sväng eftersom att jag flyttar snart så lär jag inte se dom så mkt mer på ett tag nu. Anyway, ont i magen som ett as! ätit en halv tårta helt själv :S

Jag saknar min pojke ♥

M

Kommentarer
Postat av: madeleine

aa you did it! =) bra. men mkt dumt att äta halva jävla tårtan själv :P

2009-01-17 @ 18:15:47
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0