Waves of fortune


Jag saknar tiden när jag var lång och smal, gått up säkert → 15 kg sen jag slutade rida.
Kanske ska börja med fotbollen igen, så här kan jag inte se ut!

På nått konstigt sett känns det som att jag gjort hela världen sur och irriterad. vet inte riktigt varför det känns så, men känns som att jag gjort något iaf. Hoppas att det bara är en konstig känsla som kommer att försvinna så jag slipper tänka på det.
 
                
But I believe I've found
A better way to satisfy
Yeah, I believe I've found
A better way to satisfy your kind

And if I will make it I don't know
And if I will hate it I don't care
As long as you're not afraid to get by
             
                               
 Du kan väl sakna mig ibland, titta upp mot stjärnorna
så vi har något gemensamt

  ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0