You wont get as far as i

Fan vad man kan tröttna på folk asså. En person jag kännt väldigt länge visade sig vara dum i huvet trots allt!
Spelar ingen roll vad jag säger eller gör så duger jag inte till och du tänker som vanligt bara på sig själv. Alla kan inte vara på samma ställe som du hela tiden, inse. Men som sagt   You wont get as far as I ...

Idag har vart en långsam dag, drog mig in till stan vid 10 tiden och gick till banken och grejja, skönt att ha det gjort nu =)
sen har jag typ, hmm... kollat på tv eller ätit mat   > .<  ahh fan vad jag har ätit idag :S inte konstigt att man är tjock.
Hårdträning imorrn då, får dra dit när jag har vaknat och göra stenhårt på gymmet.

Yääh! och nu är det bara 9 dagar kvar tills det bär av och slipper återvända, skönt som fan !

M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0